Sunday, May 8, 2011

Seminggu lagi dan seminggu lagi :)

Seminggu sudah berlalu. Dan ada seminggu lagi berbaki. Cepat betul masa berlalu.

Professional examination bakal diduduki pada 16hb Mei hingga 18hb Mei ini. Lepas exam kali ini, inshallah dapat melangkah ke clinical year dengan mudah. Untuk melaksanakan clinical phase tu.. uh,moga-moga dibantu Allah sentiasa. :)

Diri sendiri sudah terbayangkan manisnya berada di rumah bersama keluarga dan melaksanakan projek bersama mereka seperti yang telah dirancang. Letak ke tepi dulu. he he

Ada 2 minggu lagi sebelum pulang. Rindunya!

Berkongsi dengan seorang kawan, kami masing-masing bertekad untuk membawa perubahan kepada yang lebih baik kepada keluarga kami. Lebih banyak membantu ibu, ajak keluarga solat berjemaah, mewujudkan suasana bahagia. Dan yang paling penting dapat menggembirakan ibu bapa sebaik yang boleh.

Ya Rabbi yassir!

Apa pun, first professional exam ni perlu ditempuh dengan sebaik mungkin dulu ya! he he Semoga seluruh ahli 13th Legacy dapat melepasi peperiksaan ni dengan baik. Dan SEMUA, tidak kira lelaki atau perempuan, tua atau muda, dapat masuk ke Clinical Phase with flying colours!

Ya Allah, sesungguhnya Engkau melihat usaha dan doa kami, maka perkenankanlah ya Allah! Tiadalah penolong yang lebih baik melainkan Engkau. Tiadalah pendengar dan pemakbul permintaan melainkan Engkau. Lapangkanlah hati-hati kami, kuatkanlah ingatan kami. Pinjamkanlah kepada kami ilmuMu untuk kami gunakan dalam peperiksaan kami dan sepanjang hidup kami. Hanya kepadaMu kami meminta dan hanya kepadaMu kami merayu dengan sungguh-sungguh.

Selamat berjuang dengan pen dan kertas. Ma'an taufiq wan najah fil imtihan...

No comments: