Sunday, December 19, 2010

Family day =)

lama tak stretch badan. rasa lenguh sangat sekarang ni. ape pun banyak kenangan yang boleh dikutip sepanjang program. =)


adik-adik first year-- sori tak pernah ambil kesempatan nak beramah mesra dengan korang. kalau korang rasa nak jumpa lepas-lepas ni ok je. korang pun ada yang malu-malu lagi dengan akak. terima kasih anjurkan program ni and jemput kitorang. walaupun tak ramai datang, meriahnya, alhamdulillah!


amirah-- sori tadi masa main nenek-nenek aku lari dari kau. suppose aku boleh je duduk kat situ and aku rasa mesti aku jadi pas tu. tapi aku lari dari ko plak. sorry my dear...


group Purple--haha~ nampaknya brothers dapat markah tinggi. tu sebab kita dapat tempat ketiga. harap-harap brothers tak marah dengan kekalahan kitorang yang berkali-kali. peace!


ja-- terima kasih kasi tumpang motor. =D. jalan-jalan sat dengan motor keliling UIA.


pengajaran: lepas ni, walaupun lepas program, harap ukhuwah kita masih ada. boleh bertegur. family day rasanya setahun sekali je kan? tapi kita bersama sebagai saudara seislam selama-lamanya...

No comments: