Sunday, February 20, 2011

Aku orang yang berfikir?

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Kita di mana?
FirmanNya dalam kitabNya yang agung,

“Dia menundukkan untukmu apa2 yang ada di langit dan yang di bumi semuanya sebagai kurnia daripadaNya. Sesungguhnya pada demikian itu terdapat tanda bagi kaum yang berfikir."
(Surah Jathiyah: 13)

Renungan: Adakah kita kaum yang berfikir?




Wallahu a'lam

4 comments:

shahira ismail said...

peah tajok tu serius kena kat kt..jawapan dia ialah slalunya tak.dah la tak..pastu slalu lupa..peah rndu kat awk n ain tapi kt xreti nak post komen kat page dia.dari ari tu xjmpa g mana

Adra Rafee said...

kena aku jugak. :)
aku pun rindu kat ko... :P
page ain? post cam biasa la. ape yang susah?

Kyosuke Kazato said...

Wah, tahniah, penulisan yang agak ringkas, tetapi padat dengan ilmu. Tahniah sekali lagi. :)

Adra Rafee said...

salam. aida, terima ksih. ko suka cakap cam tu...